مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند

مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند

مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند.

مکش آن آهـــوی مشکـــین مـــرا ای صــیاد
شرم از آن چشم سیه دار و مبندش به کمند

-------------------------------------------------


در ره منـــزل لیلی که خطــرهاست در آن
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ترشی خرفه

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ


ترشی خرفه

برای تهیه ترشی خرفه

ابتدا خرفه ها را تمیز کرده و می شوریم و بعد ریز می کنیم. آن ها را در یک قابلمه ریخته، مقداری سرکه و نمک (برای هرکیلو خرفه یک لیوان متوسط سرکه و دو قاشق چایخوری نمک) اضافه می کنیم. و زیر قابلمه را روشن کرده تا محتویات قابلمه بجوش آید.  می گذاریم به مدت 3 دقیقه روی گاز روشن بماند. گاز را خاموش کرده و بعد از سرد شدن محتویات قابلمه، مقداری از آن را در ظرف نگهداری ترشی ریخته و مقداری سیر برش داده شده روی آن میریزیم و به همین ترتیب مقداری از مواد آماده شده و بعد مقداری سیر را بصورت طبقه طبقه در ظرف ترشی اضافه می کنیم و در انتها یک لیوان دیگر سرکه به آن اضافه می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی