مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند

مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند

مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند.

مکش آن آهـــوی مشکـــین مـــرا ای صــیاد
شرم از آن چشم سیه دار و مبندش به کمند

-------------------------------------------------


در ره منـــزل لیلی که خطــرهاست در آن
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

طرز تهیه پنیر خانگی بوسیله سرکه

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

برای تهیه 2 کیلو پنیر:


احتیاج به 7 کیلو شیر داریم

ابتدا شیر را بمدت 5 تا 10 دقیقه می جوشانیم

بعد یک کاسه ماست ترش با نصف استکان سرکه سفید مخلوط می کنیم

سپس این مخلوط را در شیر در حال جوش میریزیم و یکبار هم می زنیم تا بمدت یک دقیقه بجوشد.

بعد شعله زیر را خاموش کرده و بعد از نیم ساعت روی یک سبد آبکش که یک پارچه بالای آن است می ریزیم و وزنه سنگینی رویش می گذاریم

بعد از اینکه آبش جدا شد و سفت شد

پنیر را قالب قالب کرده و از آب پنیر در ظرف آن می ریزیم

و بمقدار کافی در ظرف پنیر نمک ریخته و در یخچال می گذاریم

پنیر بعد از سرد شدن آماده سرو است.


مزایای این پنیر:

1- بدلیل جوشیدن شیر از خطر تب مالت جلوگیری می کند

2- مواد افزودنی غیرمجاز ندارد


توضیح: در تهیه پنیر با قرص، شیر را نمی جوشانند

۹۵/۰۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهزاد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی