مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند

مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند

مادر من اقدس

این سایت رو برای فعالیت های مادرم راه اندازی کردم تا در آینده همه بدونند مادران ما چه می کردند و چه احساسی داشتند.

مکش آن آهـــوی مشکـــین مـــرا ای صــیاد
شرم از آن چشم سیه دار و مبندش به کمند

-------------------------------------------------


در ره منـــزل لیلی که خطــرهاست در آن
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قلاب بافی های مادر من

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

عروسک های زیر محصول دستان پرتلاش مادر من است. امیدوارم همیشه سالم باشد.

داخل کانال دست بافی ها اینجا  dastbafiha@ می توانید دست بافی های مادر من را ببینید.


عروسک قلاب بافی

قلاب بافی


عروسک قلاب بافی

عروسک قلاب بافی

عروسک قلاب بافی

عروسک قلاب بافی


عروسک قلاب بافی

عروسک قلاب بافی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی